Het verhaal van Ralf Rueller, The Barn, Berlijn

Sinds de start in 2010 is THE BARN uitgegroeid tot een van de toonaangevende koffiebranders in Europa en staat het voor de specialty coffee-beweging op het hoogste niveau. De koffiebonen van THE BARN worden wereldwijd gewaardeerd en geserveerd in veel coffeeshops en door thuisbrouwers.

De duidelijke visie van THE BARN is dat ze hun koffie steeds beter willen maken, zonder concessies te doen. Door geen mengsels te gebruiken, laat THE BARN de unieke smaak van elke koffie goed tot zijn recht komen en zet ze de boerderijen waar ze mee samenwerken in de schijnwerpers. Deze aanpak maakt de koffieboeren niet alleen trots, maar zorgt er ook voor dat je precies kunt zien waar het product vandaan komt.

Bij THE BARN kiezen we onze bonen op basis van strenge regels voor kwaliteit, duidelijkheid, duurzaamheid en traceerbaarheid. We kopen alleen verse, seizoensgebonden oogsten om de waardeketen van de teelt tot in je kopje te behouden.

De brandstijl van THE BARN is zorgvuldig ontworpen om licht en helder te zijn en brengt de volle smaak van elke koffie naar voren. Door te focussen op single origin bonen in plaats van blends, is elke boon consistent en van topkwaliteit.

We steunen onze koffiebranders en partners, dus: meer over Ralf Rueller en zijn producten vind je op zijn pagina hier.